thai och nodo besök

Hej på er. Tänkte berätta om gårdagen för er. Direkt efter skolan tog jag bussen in till stan, där jag mötte upp felice på ginatricot. Vi snoozade runt litegrann på staden, sen åkte vi på dollarstore och kioskpiraten för att köpa dricka och godis till kvällen. Sen in på stan ännu en gång. Hittade mig lite prylar.  Sen gick vi hem till felice, gjorde oss klara för kvällen. Sen gick vi ner på thai, jag åt friterad kyckling väligt gott. Tina kom dit och gjorde oss sällskap, sen kilade vi ner på nodo där vi bara satt och umgicks. Det slutade med att mel kom också gick vi till felice där vi satt och pratade som mest. Nu tänkte jag bjuda på bilder :


hahaha(!!) inte seriös.


vi höres imorgon. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback