that's cool

Lördag: Jag umgicks med henke. Vi åt ute på palazzo för mig blev det pizza. Sedan körde vi fyrhjuling osv..Sedan sov jag hos honom.

Söndag: Kom hem någongång kring 1 - halv 2 tiden, gjorde mig te. Sedan tog jag mig en dusch och tog på mig myskläder, satte mig vid datorn en stund, plockade undan i rummet och pluggade lite. Senare någongång följde jag pappa till luleå för att hämta jonas min farbror som kom i förrgår från köping.

Godmorgon på er läsare. Jag steg upp för en stund sen jag tog på mig det som låg framme, gjorde en inbakad fläta i luggen och knorr, orkar inte fixa mig på skolan så det får bli så.  Hade tänkt att jag skulle ta mig frukost nu när jag skrivit klart detta inlägg och det får bli nu, ha en bra dag allesammans! Puss v

<3


Kommentarer
Postat av: elin

jo men det var ett tag sedan:)

2009-02-26 @ 07:43:34
URL: http://eelinsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback