1 februari

Ny månad med nya möjligheter.

Gårdagen mer detaljerat.
Henke kom till mig kring halv 6 -6. Då tog vi pappas skoter och körde till pitstop där vi åt pizza. Efter vi köpt pizza gick vi till godishuset som är dära intill. Vi köpte massa godis. Meningen att vi skulle hyra film dära också, men då hyrde dom inte ut filmer längre så då körde vi till ok. Där hyrde vi barnhemmet. Sen for vi förbi pappas kompisar där pappa m. familj var och åt middag osv..vi satt och pratade åså. Sen åkte vi hem till mig, såg filmen och busade. Sen där kring halv 12 så åkte vi ut med skotern igen och hälsade på marcus. Sen hem typ. Nu på morgonen har vi bara degat, suttit och pratat med anna och pappa. Han åkte nyss och längtar redan till nästa gång vi ses!






I TAKET LYSER STJÄRNORNA
Var bara in och skrev snabba inlägg förut så nu skriver jag om filmen. Filmen iförrgår var bra, bortsett från slutet som jag ville skulle hända mer på. Man fick liksom inte se vad som hände med zacke-snygg snygg (SAMUEL HAUS) och den andra killen. Dåligt tycker jag, men eftersom man hade läst boken så visste man allt som skulle hända. Men sorgliga tillfällen där det rann tårar på nog halva biosalongen.  Gillade filmen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback