inlägg från gårdagen, fast det hamnade som utkast.

Igår var jag på stan och köpte en alla hjärtans dag present till mitt lilla hjärta: ) det blir nog bra, hoppas jag.  Men vad jag köpte det kan jag ju inte säga hära, eftersom han kanske läser och jag vill att det ska bli en överraskning.

Denhära dagen började med att kila iväg på skolan. Vi hade först matte, sedan prov i idrott. Det var inte nå svårt alls. Sen hade vi engelska, men där såg vi film. Sen hk, så dagen har varit väldigt slappt, men det kan vara skönt det också. Sen bar det av hem, städade upp i rummet och sedan gjorde jag matte läxan. Så nu är det gjord, det känns faktiskt skönt när man äntligen har gjort bort den. Nu väntar jag på att Henke ska komma till mig, saknar honom faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback