3 februari

Vårat internet har varit lite risigt sista tiden. Och igår gick det inte logga in alls. Men nu så, tur är väll det. Igår var jag duktig tjej, jag fick ändå till hortlax. Fyfan, men skönt var det och det var värt det för jag fick ju träffa min älskling! Sen när jag kom hem så var det meningen att göra 100 sit ups men det blev bara 60 som dagen innan. Idag började morgonen med nationella prov i svenska, för mig gick det faktiskit hyffsat bra, hoppas på vg. Vi har även nationella på torsdag då ska vi skriva en uppsats och om vad, det vet jag inte ännu. På fredag åker alla nior till jokkmokk, jag tycker att det är kul att vi ska dit, för man slipper ju iallafall lektioner. Nu hade jag tänkt sätta igång med läxorna som vi har så är det gjort. Hade sen tänkt höra med anna om vi kan åka iväg och sola, för det var ett bra tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback