2 januari

Igår åkte henke hem kring 03,00 tiden. Då gjorde jag mig klar för sängen. Men jag fastnade framför ett pogram
som var super bra! Försökte sova, men det gick inte..jag tror jag somnade kring 05,00 tiden. Har ju knappt sovit
någonting. För när pappa slutade jobbet så kom han in i rummet och sa: upp, upp, upp, upp m.m ändå tills jag
steg upp. Tror du det var något irriterande? - Men massor. Hann tycker jag ska börja vänja mig nu, för det är ju
inte länge kvar tills skolan börjar om! Så nu blir det att lägga sig i tid. Nu ska jag göra mig klar, för kring 12,00
åker jag och Jossan in till stan en sväng och mer får ni veta sen! Ha en bra fredagskväll allihopa. / J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback