21 januari

Hej på er. Hur är det med er? Med mig är det ganska bra, trött och sliten efter en hel dag på stan med farmor som kom igår natt från köping. Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, dock inte lika ofta som förut. Men jag har alltid kännt dehära suget till att skriva varje gång jag varit på datorn. Men har gett fan i det. Men nu är jag hära igen med friska och nya tag. Nu är jag altså back in the days again. Hoppas ni fortsätter läsa. Idag var jag på stan ändåsen vi slutade tills stan stänge, ungefär 5 timmar ändå lite för mycket, ursch och fy. Jag köpte mig ett par skor, jeans, tröja, hårfärg och moss. Sen tror jag inte det var så mycket mer. Nu blir det plugg igen, känner att jag börjat komma igång med pluggandet och det är positivt. Senare ikväll är det andra avenyn. Eftersom jag inte kommer skriva nåmer ikväll så kan jag redan säga godnatt på er. För sen är det sängen som skriker på mig, så då ska jag se till att sova. Godnatt så hörs vi kanske imorgon med morgondages bravader :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback