26 januari

Nu är det klart. Jag har bestämt mig.

1. Omvårdnads

2. Handels

3. Barn&fritid


Jag gjorde våra ansökningar till gymnasiet ifredas. Nu känns det som att jag kan fokusera på den skola jag går i nu, det är precis som en stor tygnd lyfts av mina knakande axlar. Nu har jag ett mål och någonting att se fram emot. YEEEEEES!

image112

Måndag:
Skolan, stan och ut & gå.
Tisdag: Skolan, plugga och ut & gå.
Onsdag: Skolan, vara med henke.
Torsdag: Skola, råplugga, ut och gå
Fredag: Skolan, kvällens planer oplanerat.
Lördag: Inte helt klart.
Söndag: bara ta det lugnt

Det enda jag vet om helgens planer är att jag ska vara med henke en dag och att han ska sova hära, annars ingen aning. Men det dyker väll upp så småningom!

Låter inte som någon speciell rolig vecka tycker ni men det blir roligare än var man gör den till.
Kommer säkert komma lite mer saker som ska göra som jag har glömt här men det kommer nog upp lite bilder om vad jag har gjort, om ni så önskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback