26 januari

Hej kära läsare. Hur är det med er? Med mig är det väl bara bra. Känner mig seg och ja, såsom alla andra måndagar som vi upplevt. Idag så åkte jag in till stan efter skolan, jag köpte, 2 tröjor, en t-shirt, 2 par skor, hårspray, glitter spray till håret och nå parfym spray. Också lunchade vi på stan jag och farmor. Just nu väntar på att middagen ska bli klar. Det är faktiskt jag som lagat kräpps med köttfärsås och ost. Också sitter jag och snackar med pappa om att ta tag i träningen. För det är något jag ska göra nu. Ska bli fruktansvärt skönt att börja träna. Annars blir det väl bara att ta det lugnt tillsammans med familjen och farmor som är på besök hos oss. Igår var jag med älsklingshenke. Vi gick på prommis, kollade på film osv.. det vanliga. Det var allt för idag.




min snygging /J


Kommentarer
Postat av: hansii

Så jävla söta ni är! :)

2009-01-27 @ 20:52:22
URL: http://hannaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback