30 januari

Ikväll har jag, elin och rebecca varit på biopremiären av I taket lyser stjärnorna, jag var så förväntansfull, fast trodde den skulle vara bättre. Men dålig det var den inte. Efter bion så träffade vi robz och ainer, vi snackade lite åså. Sen for vi vidare till öjebyn och var med massa. Kvällen blev tidig för min del. Är ändå så trött och sliten efter en hel vecka på skolan. Som ni ser så kommer det dyka upp en ny design hära på min blogg och den är gjord av felicia. Tack för det =) Nu blinkar batteriet i datorn, den dör nog vilken sekund så bäst att jag avrundar lite nu. Ha en bra kväll hur som helst!


Nu ska jag bjussa på mina super bra mobil bilder, ursäkta mig.





Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

i love you. Du & jag! köööööping och sthlm :)

2009-01-31 @ 21:35:32
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback