31 januari

är det fest eller?

Sådär ja. Har hunnit duschat,satt på mig kläder och städat, kanske kommer en bild lite senare upp i bloggen hur det ser ut i mitt rum nu! :)  Efter middagen så ska henke komma hit, vad vi ska göra är inte helt klart än. Min far sa att han mer än gärna lånade ut skotern åt oss om vi ville iväg nånstans. Annars blir det antingen bio eller hyra massa filmer och mysa. Nu i  väntan på att henke ska komma. så ska rensa i garderoben lite.Så ikväll blir det lugnt med henke, han ska sova hära eftersom mina föräldrar ska bort och tänker inte vara hemma själv. Vad ska ni ha för er ikväll? Festa eller ta det lugnt som jag? Ha en bra lördagskväll! Kram, Jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback