I feel like dancing to hardcore all night, and drink beers and smoke a lot.

igår:
Åkte jag till Henke, där var vi ett tag. Sedan for vi till Jens och Mattias
som skruvade. Sedan till Jens och efter det så åkte vi hem. Orkar inte
skriva nåmer detaljerat, men det var gårdagen!

idag:
Anna kom och hämtade mig  kring 3. Då åkte vi direkt och handlade
till morgon dagen (trettondagsafton) Då ska mina föräldrar först se
på luleå hockey sedan ska dom bo på hotell i luleå, så det innebär
att jag har huset för mig själv. Så vi handlade mat och något gott.
Nu sitter jag hära, vi ska precis äta middag, sen ska jag ta mig en
dusch och efter det så kommer det komma massa folk på kalas,
så det blir väll att vara social med dom! Vad händer imorgon? / J


Kommentarer
Postat av: rebbis

snygging<33

2009-01-07 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback