I lost all my control. If it takes my whole damned life i 'll makes this up to you. Before I let you go. Give me just one more night to show you, just how I feel.

Jag tror jag vaknade på helt fel sida idag..Har sovit väldigt dåligt inatt eftersom jag har fryst osv, morgonen började med att jag tog tempen, feber det hade jag. Somnade vidare och vaknade kring 11. När jag sedan vaknade upp så la jag mig i soffan framför tv:n. Där somnade jag en stund. Jag har absolut inget att blogga om alls, så jag antar att jag har andra saker att fixa med än att sitta här..En sak kan jag ta upp när jag ändå redan är igång, att igår färgade jag håret och resultatet blev som väntat. Får se om jag slänger in något inlägg senare idag. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback