I taste just like candy

Or i Wish..heheh.

Såhär har min kväll varit.

Anna skjutsade mig och Felicia till Henke där vi inte gjorde så mycket. Vi tog
skotern och begav oss till Jens. Sofie var även dära. Vi surrade och chilla.


Imorgon ska.
Ska alla nior i piteå till strömbackaskolan för attt kolla på linjer man kan tänka
sig gå på gymnasiet. Själv ska jag kolla på barn och fritid, för det är något jag
skulle kunna tänka mig själv att jobba med. ( pyskolog ) inte för att jag tror att
jag har betygen som krävs, för att komma in på högskola efter gymnasiet. För
har hört att det är väldigt högt och långt utbildning. Ska också kolla på handels,
mest för att kompisar gör det. Men har ändå inget som intresserar mig så det
får bli så.


Nu ska jag.
Hoppa i duschen, sedan blir kvällsfika med Anna och prata om helgens planer!
Hehe, det ska verkligen bli kul. Visst girls and boys
?: ')


Jag och en bra vän. Dock mkt risig bild på mig, men det får ni ta!


Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

du är världens bästa vän!

2009-01-13 @ 00:39:19
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: sofia

Om du ska bli psykolog rekommenderar jag STARKT att gå omvårdnads iställt för BF. Går själv omvårdnads och just nu läser vi psykologi i skolan ,och man kan göra tillval till denna kurs så man lättare kommer in på högskola.

2009-01-13 @ 17:46:55
URL: http://soofiabergs.blogg.se/
Postat av: e.

gå op ist :P en i min klass ska kanske bli psykolog !

2009-01-13 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback