It's old four letter world that i feel, when i touch you.

Var på stan idag.
Försökte hitta mig ett par skor, men inte det. Hittade inget annat heller. Känns som att det är dags att
åka på shopping någon annanstans än här.

Efter stan handlade vi en massa gott.
Till ikväll. Då jag och Hendrik ska sitta barnvakt åt min lillasyster. Det blev dricka, godis och chips.

Tjänade pengar idag, så dagen har varit helt okej.
Det är varmt ute idag, hoppas det håller i sig. Så vi får nå skoter väder. Utan att det ska vara så himla
kallt. Hoppas även vi får bra väder i sommar.

Igår satt jag uppe och fick tillbaka ett beroende.
Jag trodde inte jag skulle köra fast igen. Men det var visst väldigt lätt. Jag pratar såklart om the sims 2,
satt säkert i 8h igår. Svish säger det också är klockan sent på natten.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback