The sun is shining all over.

..Om det vore på det viset. Typ askallt idag.

Nu har jag bestämt mig helt, bloggen ska bort. Jag orkar inte ta emot nåmer skit
och jag orkar helt enkelt inte nåmera. Så då vet ni, bloggen är borta ikväll. Förlåt 
läsare. Men jusst nu rasar smamman och det känns som om jag vill radera hela
mitt liv och bloggen är en del av det jag gjort dom senaste månaderna. Så nu säger
jag goodbye till det.  Förövrigt hoppas jag att du gillade min blogg. Får väll se om jag
åter upp kommer men en ny blogg sen nångång i framtiden och då är ni lika välkommna
som alltid annars. Nu ska jag sitta och kolla tillbaka i mina inlägg ändå från början och
njuta av min fina tid jag en gång haft. Detta ska bli kul. Fuck & hej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att du kommer försvinna från bloggvärlden. Men är det jobbigt för dig så kanske det är det bästa för stunden.

Men du vet att ja väntar på nya in lägg av dig sen Jennifer, då/om du börjar blogga igen ;)

2009-01-15 @ 15:42:16
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Anonym

förstog nästan att den skulle bort snart, nog för att jag tycker att du ska ha kvar den, men om det är så du vill så , det är ju upp till dej!=)

2009-01-15 @ 16:20:53
Postat av: rebbis

NEEEEEEEEEEJ DEN SKA INTE BORT GUMMAN!:(:(:(

2009-01-15 @ 16:38:06
URL: http://rebeccasvenssonsplace.blogg.se/
Postat av: jöncha

okej hejrå! :D

2009-01-15 @ 22:59:16
Postat av: Anonym

Men orka bry dej snygging! ta inte bort bloggen!:)

2009-01-16 @ 16:32:38
URL: http://hannaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback