Baby don't you be so mean - I try to keep my conversation clean. You can see past my imperfections and i can just love you for who you are.

Eftersom jag aldrig hade tid igår så uppdaterar jag nu, jag och Henke gjorde allt man kan tänka sig. Från att klä ut oss till sedan ligga och mysa med alla täcken och kuddar vi har i huset. Vi hann även med en sväng på ok, där vi köpte oss gotta. Sedan slaggade han hära. Han har precis åkt. Och dagens planer ser ut att bli såhär: umgås med min lillasyster Julia. Vi ska på stan, ska bl.a köpa hårfärg som Anna ska få smeta in ikväll. Ska också lämna tillbaka en klänning om det inte är försent och köpa en annan, som är mycket finare. Det är det som jag vet än så länge. Mer om dagen skriver jag sen. Puss / J



Kommentarer
Postat av: rebbis

är det till vänster du????????:o

2009-01-07 @ 16:35:45
Postat av: Felice - totally delicious

jävla mongisar.... ring mig ikväll jenkan (L)

2009-01-07 @ 18:02:48
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

JENNIFER TILL HÖGER DUMFAN ! ;O

2009-01-07 @ 18:04:18
Postat av: rebbis

oj jag menar till höger hahahahahahaha

2009-01-07 @ 19:50:07
Postat av: felicia

så snuttiga!=D

2009-01-08 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback