Your hand's healin' me, yours love's filling me. When you go away your heart's still in me.

Tjo hej och förlåt för en dålig uppdatering. Har bara suttit på datorn snabba stunder idag. Men nu så..Josefine åkte nyss hem härifrån och det känns fan skönt om jag ska vara ärlig, hon stökade och var allmänt klantig idag. Först coca cola på väggen, sen river hon ner en hylla där jag har lite prylar. Också har hon varit helt fucked up. Haha, nämen..saknar henne redan, speciellt nu kring kvällen (a) Hoppas ni förstår att jag är oseriös. Ikväll har vi iallafall sett tv, dator, gett varandra massage, brottas och allt man kan tänka sig. Men eftersom Josefine är så trött efter allt bus så orkar hon inte lägga in bilderna från hennes system kamera ikväll, så det får bli imorgon. Haha, dehära inlägget känns inte ens värt. Men ids inte skriva ett nytt. Men någon bild har jag att bjuda på, honeys!



Kommentarer
Postat av: Anonym

helvete så snygg ;-) PUSS PÅ DIG

2009-01-03 @ 00:27:01
URL: http://ssofielundgren.blogg.se/
Postat av: rebbis

så fint de vart <33 typ chockad när du rang :O

2009-01-03 @ 00:57:51
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Min babygirl!

2009-01-03 @ 02:40:33
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback