-

Lite dåligt med uppdateringar menmen, igår var jag med henke vi körde runt litegrann. Sen hämtade vi upp jens och körde mot jävre och kolla på lite grejjer. Senare rog vi drive in på max, det var gott =) Tack henke för att du bjöd mig, sötis. Idag på skolan har vi kollat på en dans, det var det sämsta jag sett, fyfan. Sen var dagen som vanligt som alla andra skoldagar förutom att i slutet fick jag mensverk och det gjorde så ont, kunde knappt gå. Men nu är jag hemma och har tagit iprem så hoppas det går över snart. Skolfoton har kommit idag. Jag är väll inte nöjd, men trodde faktiskt att det skulle vara värre eftersom det känndes som om man fick sitta upp med hakan så mycket. Idag är det plugg som gäller, senare blir det att kolla på rätt man för rosing och andra avenyn. Annars har jag inte så mycket mer att säga. Förutom att det blir stan imorgon efter skolan. Puss på det.





Kommentarer
Postat av: Anonym

den rätte för rosing ;P

2009-03-24 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback