-

Hola amigos!
Idag gjorde jag bort min no komplitering, det gick bra. Behövde knappt göra den, gick bara peka på en bild vars det olika delarna låg. Så det känndes onödigt att plugga på det. Men man får tänka positivt, nu kan jag det iallafall. Nu vill jag bara veta hur det gick på matte provet, men det kanske jag får veta på fredag? För det lär ju inte bli imorgon för då har hela skolan friluftsdag på valls. Det blir antingen snowblades eller twintips or maybe pulka. Idag blir det iallfall att åka och handla tills imorgon! Jo juste, på våran must konsär så är det jag som ska presentera allt, ändå kul men pinsamt. Eller pinsamt och pinsamt, jag skäms typ aldrig över något, men iallafall. Imorgon blir det att vara med henke. Men nu ska jag duscha. Blir även lite plugg idag också! Om man räknar från första dagen jag och henke började hålla på så är det idag 4 månader, Sötis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback