Brr, jag säger bara det!

Brr. Vilken härlig början på ett inlägg. Brr. Ja, bara sådär liksom. Brr. Jag fryser, därav anledningen till att jag inteder detta inlägg som jag gjorde. Jusst nu sitter jag och hör radio på min tv där dom spelar baby goodbye med EM. Den börjar bli tjatig men jag kan inte förstå att Caroline af ugglas gick vidare med sin låt. Helt sjukt. Idag hämtade anna mig efter skolan vi åkte direkt och kollade på tapeter, vi håller nämligen på att göra om. Fina tapeter hittade vi också. Efter det åkte vi in till stan och köpte schampoo, balsam och nått mer vårdande till håret hos frisören. Nu är vi hemma, har hjälpt anna med maten som jag snart hoppas blir klar, senare ikväll ska jag gå över till grannen. Han ska hjälpa mig med ma-läxan! Tack för det. Imorgon var jag med Henke, vi gick på prommis och tog det lugnt som alltid annars. Nu skickar folk lite nya låter genom msn, går dock segt men jag har inte bråttom. Så det blir att lägga in lite nya låtar i mobilen. Sitter också och kollar på lyxiga hus och drömmer mig bort. Åh, jag längtar verkligen tills den dagen kommer då man får flytta hemifrån. Imorgon är det fredag, gu så skönt. Ska vara med älsklingen i helgen, men vad vi ska göra får vi prata mer om ikväll. Jaja, nu känner jag att jag har skrivit överflödigt hära, ni ska inte behöva läsa min babbel. Så det får bli ett slut här. Puss och kram på er: )




Kommentarer
Postat av: Mirry

Gå in på våran blogg och tyck till om vem du vill ska vinna Melodifestivalen!

2009-03-13 @ 18:43:26
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback