detta ville jag inte

Sjuk. Ja, jag är sjuk. Fan. Igår kunde jag knappt andas genom näsan och halsen blev bara hesare och hesare efter kvällen gång. Det gjorde så jävla ont, rent utsagt. Tyckte synd om henke som var tvungen att stå ut med en tråkig flickvän som bara var snuvig och ont i halsen. Vi körde som sagt bil igår kväll. Hämtade och skjutsade. I morse när jag vaknade så var min röst totalt bark, ibland fick jag inte ut ord och när jag väl fick det så lät jag som en man. Nog för att det har blivit bättre nu. Men det är inte helt bra ännu!

Nåja, idag ska jag bara ta det lugnt, henke skulle kanske komma förbi senare ikväll och se hur det var. Så vi får se hur det blir med det.  Vad ska ni göra?



Nu är det dags att färga håret (igen) !=D Fått ljus utväxt och det kanske inte är det finaste på ett mörkt hår? Vill dock ha lite ljusare brunfärg, så försöka hitta en bra färg. Någon som har något förslag?


Kommentarer
Postat av: hanna

jaa! hos frissan finns det fina! men du kan ju inte färga ljusare på mörkt ? ;)

2009-03-21 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback