Pulka och fyrhjuling har dagen att erbjuda

Gårdagen: Väntan till att ullis skulle komma så kolla jag på oth, sen när hon kom så såg vi gossip girl och pratade och umgicks. Senare på kvällen typ 23,00 - 23,30 gick vi till Josefine och var dära ett tag. Det slutade med att alla 3 somnade typ, sen gick jag hem.

Idag: dagen har tillbringats mesta dels med lova och elin, vi har åkt pulka i backe. Faktiskt ganska roligt och längesen sist var det. Ikväll ska jag följa henke på ok och sedan till marcus för att lämna något, så det blir fyrhjuling idag också. Men det är kul att åka! Sedan på kvällen kanske jag går på promenad, det är så jävla skönt.

Jenkan undrar: vilken hårfärg passar jag bäst i?

Kommentarer
Postat av: hanna

brun :D

2009-03-02 @ 22:05:25
Postat av: sofia

blont:)

2009-03-02 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback