söndag - slapp dag

Kollade på melodifestivalen tillsammans med Sofie. Vi var ju, som alla andra, helt bombsäkra på att Hope and glory med Måns skulle vinna. Eller iallafall jag. Men när han sedan fick sina sista poäng tänkte vi: Vad fan?! Om Caroline af Ugglas hade vunnit hade jag aldrig mer kollat på melodifestivalen - det vill jag lova. Var det bara jag som tyckte synd om Molly Sandén? Stjärnan i det hela ju. Bara 2 ynka poäng, vad tänker Sveriges befolkning med? En 16 årig talang ställer upp i melodifestivalen, och får endast 2 ynka poäng. Eller föresten, inte ens av Sverige. Utan den internationella juryn. Jag skäms. Jag tyckte absolut inte att rätt person vann måns eller emd hade fått vinna för mig. Föresten så ber jag om ursäkt för att jag inte skrev något inlägg igår kväll, men sofie åkte nämligen hem kring 23,00 för hon skulle bort och sova hos A och H skulle ändå komma och sova hos mig så jag mötte honom, vi kollade på tv tills vi somnade. Nu på morgonen har elin gett hans present som han egentligen skulle fått gör någon dag sen, sen kollade jag, henke och elin på film. Han har iallafall åkt för ca 2 timmar sen. Har hjälp anna med att lasta ut skrot på släpet, så vi kan börja med att bygga om här hemma. Ska nu plugga lite matte, sen blir det middag och det blir en god middag. Kött, inbackad potatis med vitlöksbröd. Mums! Senare blir det att kolla på rätt man för rosing, oth, gossipgirl och sanningens ögonblick. Vad ska ni göra? Vilka tyckte ni skulle vinna melodifestivalen igår?

Kommentarer
Postat av: Stina

Vem fan bryr sig om melodifestivalen ?

2009-03-15 @ 19:46:42
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback