sunday

Hallå bloggen, igår blev det ändrade planer. Jag gick mot hortlax och älsklingen mötte mig. Det var meningen att vi skulle fortsätta gå hem till honom, men han orkade inte så lat som han är. Så hans bror kom och hämtade oss halva vägen. Var med honom, kollade tv,mecka lite i garaget och sånt. Vi kollade bl.a på melodifestivalen. Hoppades bara inte att låten snälla snälla skulle gå vidare, den låten är ju bara förfärlig, men ja det gick vidare. Hur röstar svenska folket kan man ju undra. Det var iallafall skönt att slippa sova hemma ensamen. Nu håller jag på att städa undan här i huset för snart kommer dom hem. Ikväll blir det att kika på oth och gossigirl, vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: h

hoppas du fick mitt sms!

2009-03-08 @ 16:11:47
Postat av: a

jag har bara sett på oth, gossip, ska se parlamentet och beck! :)

2009-03-08 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback