bjuder på en riktigt fin bild


Nåja, slutade 15:25 idag, sista lektionen hade jag oganisation och ledarskap, visste själv inte ens att jag valt att gå den kursen, men det verkar bra hur som helst så för mig spelar det ingen roll. Det som suger är att jag slutar mycket senare än de flesta andra i klassen, HE HE! Har kommit hem nu, anton var så snäll och skjutsade hem mig. Väntar på att maten ska bli klar, sen bär det iväg mot äventyr. Först hem till Elin där jag och Sofie ska färga hennes hår, sen blir det en sväng till Råneå. Imorgon ska även jag köpa hårfärg och färga håret, ska inte avslöja ännu vad det blir. Eller ni lär väl se, nångång! Imorgon blir det även middag med brudarna, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback