bom bom

skönt med sovmorgon idag, eller sovmorgon och sovmorgon..vi började halv ett och vi hade projekt arbete, men eftersom vi inte kan göra så mycket mer på vårat arbete så fick vi åka hem. så inte värt att åka till skolan, men vad gör man inte när man älskar skolan så mycket!? haha, eller så inte. sofie var snäll och både skjutsade och hämtade mig, blev en sväng förbi hos elin, middag hos soffan och bakning hos mig. har även hunnit med en sväng till rebban där vi kollade tv och umgicks. sunkan kom också förbi en liten sväng. nu är jag hemma, ska hoppa i duschen så jag slipper stiga upp 6 imorgon, börjar 8:10 imorgon, suck.. dock så har jag kort dag, vilket är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback