uppdate

igår kring lunch tid hämtade jag och pappa melker, vi har busat och skrattat, ätit lunch på stan, käkat glass, stroozat, promenerat och massa annat. lillbusen sov även över hos mig. när melker somnat kom ullis, niklas och sunkan förbi på lite fika och kaffe, det blev surr och kortspel. mycket trevligt! när dom begav sig hem så gick jag och la mig med tanke på att melker vaknar ganska tidigt. idag har vi hunnit med ännu fler promenader, bus, skratt, melker har även fått åka gräsklippartraktor med pappa på stugan. han gillade det till en början sen ville han inte åka mer. har precis lämnat melker. ska strax hoppa i duschen sen blir det middag. ikväll blir det mest troligt att umgås med några. jag röstar på en lugn kväll, är sjuuuuuuuuuukt trött. melker har tagit alla mina krafter. HA HA! kanske slänger in ett inlägg senare, annars dyker det upp imorgon. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Melker har världens bästa moster <3

2011-08-04 @ 10:14:29
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback