brist på annat

Du heter: mona jennifer nilsson
Låt som när du är ledsen sörjer till? finns en del
Beroende av: godis
Vad tror folk om dig? jag vet faktiskt inte, folk tror så mycket
Vad får du oftast komplimanger för?
ögonen för det mesta!
Hur imponerar man på dig? var dig själv
Brukar du skratta för dig själv? händer faktiskt
Var bor du? piteåstad
Trivs du där? absolut
Har du haft sex idag: nej
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer
Vem ringde du senast?: pappsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hm, om allt möjligt
Antal timmar sömn inatt: 10h ungefär
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: ja, försöker alltid vara noga med tider
Hur känner du dig nu: jag känner mig utvilad för en gångskull
Vanligaste färg på dina kläder: svarta, tråkigt va?
Vad saknar du: gamla tider "saknar allt gammalt, men älskar allt nytt"
Hade du en bra kväll igår: jajemän
Favorit dryck på morgonen: oboy och te
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika, har blivit rätt sent på sistone
Är du blyg?: Nej absolut inte
Sysslar du med någon idrott: nej
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
Vilken är din favoritplats? på något varmt ställe
Är du nöjd med ditt liv: går väl i perioder, men jaa
Vad är det värsta du vet?: ett krossat hjärta
Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut, finns inget som kan beskriva hur bra de är
Vad är det finaste du fått?: hm..har fått många fina saker, men jag gillar personliga..nånting som tilltalar "mig"
En speciell dag du minns: finns många oförglömliga datum
Du samlar på: minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror helt på vad jag är arg eller ledsen över
När grät du senast: sist var nog när jag var förbannad på pappa, hahaha
Vill du gifta dig: hittar jag den rätta så varför inte?
Vill du ha barn: ja
Är du musikalisk?: nej, men önskar att jag vore
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback