festligheter

usel uppdatering,jag vet!

på dagarna har jag jobbat mer eller mindre. umgåtts med folk, hängt i skuthamn, firat angelica, shoppat och ja mycket mycket mer än så!

just nu är jag i stan hemma hos angelica, vi gör inte mycket alls. jag sitter framför ena datorn och fetar mig med kakor och godis, angelica sitter på den andra datorn och fetar sig med chips och yun slickar på sina marshmellows som om det vore en kuk.

hade tänkt duscha här, raka mina ben så jag inte får så mycket att göra imorgon. imorgon ska jag på 18årsfest så det blir mycket festligheter. måste bara nämna att jag är ledig imorgon, otroligt skönt.



ha en fin helg, mina nära och kära
♥ för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: ,,,

det bor väl bara massa gamlingar i skuthamn?! vad gör du där?

2011-07-15 @ 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback