godnatt hälsning

hallå alla busar!
gårkvällen bjöd på max mat och jacuzzi hos anders och filmtittande hos mig med angelica. jag somnade såklart under filmens gång, så trevlig sällskap var jag väl inte direkt. hon åkte hem kring 1 tiden ungefär? tror jag..jag sov så jag har ingen aning och klockan 4 ringer dennis och ber mig öppna ytterdörren, vilken våldgästning. så idag har vi bara tagit det lugnt, en rejäl sovmorgon, bad på pottan eller rättare sagt JAG badade med fiskarna, whoooooooooooop! dennis var så feg så han titta bara på, inte för att jag var kvar i vattnet nå länge men. handling på det, sen gomiddag. muuuums! jobb imorgon, fy vad jobbigt. borde egentligen gå och lägga mig, & så får det bli. godnatt alla mina trogna läsare, pusssssssssspusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback