gratis är gott



så skönt att äntligen vara hemma. har jobbat ändå från 07:00 till 16:00. direkt efter jobbet begav jag mig till moster där jag blev bjuden på både middag och födelsedagsfika, min kusinvitamin fyllde nämligen fem år igår. mycket trevligt. dom är så söta dom där små trollen.

idag på jobbet fick jag två biobiljetter utav johnny som jobbar där, biljetterna går ut idag så ikväll bjuder jag angelica på bio. var egentligen inte alls taggad, men gratis är gott. hehe!

ska även hinna med att tvätta två maskiner idag hade jag tänkt men jag är ju snabb som blixten.

blir även trästocks på fredag med rickard och säkert någon mer, vi lär ju träffa massa härliga människor där om inte annat!

MEEEEEN, nu ska jag hoppa i duschen och sedan cykla iväg in mot stan.

jävlar också så många läsare jag fick sådär pang bom på en och samma dag, hej alla 70nya läsare.

ha en bra dag allihopa! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback