jacutzzi ikväll

Gårdagen bjöd på fest i bergsviken, först förtagg hos angelica med tjejerna, middag osv. Sedan firade vi anton som fyllde 18 år. Jag hade skitkul så tack alla inblandade. Festen dog när musiken dog, så jag, rebecca, niklas, oscar och erik åkte hem till rebecca där kvällen sedan avslutades för allihopa. Fem pers i ett rum, haha. Men det gick bra! Jag kom hem imorse kring halv 12 tiden. Har bara suttit framför datorn sedan dess. Ska alldeles strax hoppa i duschen känner mig så ofräch efter gårdagen. Jag stinker rök och alkohol, uuuuh. Sedan är det bara göra sig klar igen, ska nämligen till anders ikväll och bada jacutzzi med honom, dima och kevin? Som det låter nu så blir det mest troligt middag från tre kronor också. Grymt!




Jag gillar vår present ide, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback