never give up

Hallå igen!
Jag har ingen blekaste aning om hur jag ska börja mina inlägg..men det får duga!

Idag har jag jobbat, efter jobbet begav jag mig mot stan där jag fyndade. Hittade även en present till Angelica som fyller 18 i veckan som kommer. Så henne ska vi fira på onsdag!

Annars har jag inte gjort så mycket mera, varit hemma och spenderat tid med familjen. Ska snart hoppa i säng, upp tidigt imorgon för att åka till boden.

Funderar kanske på att åka en sväng ner till råneå också om tiden och orken finns där.

Måste bara nämna att jag älskar vädret, hoppas det fortsätter såhär. Idag har det varit över 30 grader i skuggan!

Nä nu ska jag lägga mig. Sovgott allihopa! Ha en fortsatt trevlig dag. Kram / Jennifer



Hittade en bild på mig under jobb perioden på sjukhuset, söt tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback