p to the dol

håller med det förra inlägget som niklas skrev, helt ok kväll igår. kvällen spenderades hos mig med fina människor. dock lite sömn, tror jag sovit 3 - 4 timmar totalt eftersom rebecca ringer och väcker mig helt panikslagen och tror hennes systemkamera var borta. tur den inte var det då! där kring åtta tiden på morgonen ser jag rille och jocke utanför mitt hus så jag erbjöd plats till dom, så mer sömn blev det inte. pojkarna åkte hem kring tolv-ett tiden så jag gjorde mig klar och ringde birgitta. så det blev en sväng till grundvik, mycket trevligt och otroligt kul att träffa dom. nu sitter jag här och gör ingenting? har hängt upp tvätten och snart ska jag plocka ur diskmaskinen, dammsugit har jag också gjort. nu ska jag visa er lite bilder från gårdagen sen ska jag hitta på nånting, frågan är bara vad tusan händer ikväll? orkar inte pdol ikväll, taggar istället upp inför morgondagen!






PUSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback