pdol är över

nu är pdol helgen över och det känns faktiskt rätt skönt. idag kommer även pappa hem!!! ska bli otroligt skönt. även fast jag tyckt det varit skönt men det är fan både och. jobbigt att städa varenda dag, tvätta, diska, handla osv. ni förstår! men nu har jag ju fått en inblick hur det är att bo i hus, HE HE! jag tycker jag gjort det riktigt bra faktiskt. strunt samma. gårdagen blev väldig impulsiv, jag var på dåligt humör hela gårdagen och var nästan bombsäker på att jag inte skulle in på pdol området men sådär pang på kvällskvisten så blev det ändrade planer, stressigt blev det. gjorde mig klar på 40min och då duschade jag också. vi började i jävre hemma hos skoog, vi hann dock inte vara där så länge eftersom sista bussen gick halv åtta så då drog vi hem till ullis där vi fortsatte sen blev det in på området och först blev det att se veronica maggio. annars då? kvällen rullade på bra. det blev en promenad hem inatt, tillsammans med marcus och henke.

"om du hoppar på hans pakethållare så tar jag små brudarnas", haha! jag dog litegrann.


marcus i ett nötskal. känner mig idag ruskigt sliten och trött men inte tänker jag ligga i sängen för det inte! nu ska jag ringa min kära vän sen får vi se vad dagen har att bjuda på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback