hej alla fänz. nu sitter jag här i mitt rum, tittar ut genom fönstret och önskade att vädret skulle vara lika bra som på förmiddan. jag och angelica ska glida båt snart, nice! min kropp är helt slut och sliten..kan det bero på jobbet? jag är ovan att stiga upp tidigt men jag kommer vänja mig vid det. annars så har dagen varit bra, det har gått bra på jobbet, allt har flytit på som det ska. dessvärre tråkigt att jobba när det är så varmt ute, skulle helst vela ligga på en sandstrand och bara njuta men jag hinner, lär väl bli en utomlands resa snart också!!! :)) började precis fundera över vad som händer i helgen, jag vill ta det lugnt, njuta och umgås med mina fina vänner ♥ nu ska jag hoppa i en dusch för att sedan göra mig klar inför vår planerad båttur, hoppas verkligen den blir av och att skitvädret vänder på sig! ha en bra onsdagskväll allihopa. puss!


har även hunnit träffa mina söta kusiner idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback