what's happend

Hallå, vad händer? Just nu befinner jag mig i boden town. Tydligen så blev det boden alive igår, träffade min syster m. respektiv och min bror m. respektiv hära i boden. Vi spelade och försökte vinna choklad men nä, men två gossedjur blev det. Resten av kvällen hängde vi inne i öltältet. Det var mycket trevligt att träffa dom. Dom åkte hem kring halv 1 tiden, så då åkte jag hem till dennis där jag tillbringade resten av kvällen. Tog några bilder igår kväll som jag ska visa er sen! Vet inte hur jag kan lägga in dom här på dennis dator så jag får göra det när jag kommer hem. Bussen hem går 19:05, så det blir sängen ganska direkt jag kommer hem eftersom jag ska jobba ett låååååångt pass imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback