betygen har kommit



cha chaa. För ovanligheternas skull är jag uppe tidigare än tuppen, nej inte alls. Vanligtvis så brukar jag ligga och sova nu men det blev så fruktansvärt varmt i rummet så jag steg upp och nu kan jag faktiskt inte somna om. Vilket härligt väder det är ute. Jag ser inte ett enda moln, gör ni? Tänkte lägga mig ute i solen nu och steka lite!

Fasiken vad blogg har strulat idag. Skrev ett jättelångt inlägg imorse (för en gångs skull) men det försvann lika kvickt, något sur blev jag och struntade i att skriva igen.

Från det ena till det andra så har betygen kommit och jag är faktiskt nöjd och det är ju huvudsaken!

Nu när jag ändå håller på att skriva en massa skit så kan jag ju berätta vad jag gjorde igår, jo..jag cyklade till matilda kring åtta på kvällen? där det var bjudning. Tyvärr så hade jag redan ätit så det blev inte att jag åt dära. Träffade också dima min kära vän som var alldeles för full, hahaha. Sedan bar det iväg mot andreas där vi satt och degade, meningen var party men självklart så ska boysen börja spela dataspel, vilka jävla nördar alltså!! Jag blev less och cyklade hem kring ett tiden. Jag hade säkert haft roligare med lite alkohol i kroppen som de andra hade, men eftersom jag är så skötsam så nääääääää!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Dra fan inte in mig i "boysen som gibbar dataspel" jag satt fan med dig å matilda!:O

2011-06-30 @ 02:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback