efter regn kommer solsken?


Hejsan. Jag kom hem för inte allt för längesedan. Kvällen har spederats inne i stan på nodo tillsammans med emma, linnea, therese och pontus. Lite surr och andra trevligheter bjöds på!! Cyklade hem från emma kring halv 12 tiden. Har precis ätit kvällsfika så nu sitter jag här mätt och belåten. Jag måste även skriva att jag själv tycker att jag blivit hurtig. Promenerat till stan fram och tillbaka på förmiddan, promenerat till öjebyn och tillbaka på eftermiddan och sedan en till sväng till stan fram och tillbaka med cykeln. Det kanske ändå blir nånting av mig? haha. Ska försöka sluta med gottigheterna och börja träna lite, äntligen ska jag bli fitt!

Gruvar mig inför morgondagen då jag bör städa upp här i rummet eftersom det inte blev av idag. Det ser rent utav förjävligt ut, har även fått hem alla grejer som jag haft hemma hos henke så allt ligger utspritt på golvet. Jag känner att jag måste ta tag i dehär. Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback