keep it burning.

Hallå bloggen. En uppdatering två dagar irad, wow. Inte likt mig, haha.. idag har jag bara tagit det lugnt, har legat ute på studsmattan och pressat. Blev dock inte så länge som jag hade tänkt mig. Hoppas på lika bra väder imorgon också. I helgen är det piteå-summergames då ska jag jobba eller rättare sagt då ska jag ta pappa och annas pass. Hur bra som helst, då får jag tjäna lite pengar. Börjar även jobba inom psykiatrin till veckan, hoppas det går bra.


Ikväll ska jag färga mitt hår, whoop whoop. Hoppas på bra resultat. Kanske även får besök av min fina vän angelica, hoppas det. Skulle varit mysigt att sätta sig vid bryggan och bara skitsnacka! ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Imorgon kväll är du min!! :)

Bryggan - skitsnacka - gotta? =)

2011-06-29 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback