lär känna mig :)

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: vit
färg 2: svart
färg 3: blå
(rolig tjej hehe)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: yes
Fått ditt hjärta krossat: ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: yes
Kysst en kompis: pussat, ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firades av vänner.
Vilken tid vaknade du idag: 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: hängde hemma hos angelica
Någonting som du längtar till: ledighet, stockholm och UTOMLANDS!
Senaste gången du träffade din pappa: nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mycket!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajemän
Vad gör dig irriterad just nu: ingenaning
Långt eller kort: Beror väl på.
Vad gillar du gällande dig själv: Gillar väl olika alla dagar.

DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen.
Piercing: Öronen
Tatuering: kärlek bakom örat
Bästa vän: jag har flera med mina närmsta är matilda och angelica
Sport: fotboll helt klart
Husdjur: en gång i tiden ägde jag en kanin
Vaccination du minns: i skolan för stelkrampv tror jag?
Förälskelse: hm, do no
Alkohol du drack: gin, fyfan säger jag bara..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: bådaaaa
Kortare eller längre: bara den är längre än mig så är det OK
Romantisk eller spontan: spontan
Tatueringar eller piercingar: tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback