nationaldagen

Eftersom det inte blev någon uppdatering igårkväll så bjuder jag på en nu. Nationaldagen idag, hur firas det? Solen skiner, fåglarna kvittrar, det känns verkligen som om sommaren är här nu. Hoppas dehär vädret håller i sig nu. Jag skulle inte klaga om det blev nån grad varmare. Såg iallafall att på torsdag och fredag skulle medeltemperaturen ligga på 24,25grader, inte dåligt. Istället för att vara inne så ska jag nu ta på mig bikini och shorts, lägga mig i en solstol och hoppas på att få lite färg. Ut med er nu, passa på! Jag tror även jag ska ta mig en springtur måste ju springa in mina nya träningskläder som jag fick hem för någon vecka sedan. Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback