now you see it

Herregud så skönt att ha städat rummet och bäddat rent. En till sak som är skönt är att inatt ska jag få sova i min egna säng. Whoop whoop! Jag har nämligen spenderat två dagar i boden town. Skönt att vara på hemma plan igen! Det som jag har kvar nu är att dammtorka och skura, antingen gör jag bort det nu eller så gör jag det imorgon. Kanske lika bra att göra det nu när jag ändå håller på. Trött som tusan är jag också.. måste nog gå och lägga mig snart så jag orkar upp imorgon. Jag ska nämligen till tandläkaren kl 07:00 på morgonen, jag ser inte fram emot det. Hade gärna legat kvar i sängen, men så kan det vara ibland. Nu ska jag slå på en film och knarka bafusin så jag inte blir förkyld..känner att jag har ont i halsen och jag vill inte bli sjuk nu..för till veckan börjar jag jobba ju!


bjuder på en gammal bild på mig, 2008!

GODNATT PUSSAR FRÅN MIG, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback