nu börjar jag förstå att det är över..

" Vad är det jag hör? Är inte du och henke tillsammans längre? Varför inte? Ni var ju gjorda för varandra. " Sånna frågor får jag dag in och dag ut" men jag har inte svarat på en enda. Anledningen till att jag inte berättat så mycket om detta är för att jag inte har orkat. Men jag tänkte ta mig i kragen och göra det för er, nyfikna läsare, anonyma och icke anonyma.

Det har gått i medgång, det har gått i motgång. Vi har delat tårar, skratt, sorg och gjädje tillsammans, i 2,5 hela år. Två helt fantastiska år, som jag för alltid kommer att minnas, min första riktiga kärlek , med en helt underbar person. En av de bästa jag vet om.

Det är inte förens idag som jag verkligen har insett att det är över, jag är singel. Det känns som att det var år och dagar sedan jag var det. Jag kan nästan inte förstå det, jag har nog inte fått in det i min hjärna än. Efter att jag idag, plockat ihop hans kläder, tagit bort alla foton på honom jag haft på väggen och ja allt som är hans, ja, då insåg jag verkligen att det var över. och fällde en tår, eller två..

Till saken,
efter småbråk, tid som rann iväg för att aldrig kunna träffas, svagare känslor, så var det kanske bäst att gå skilda vägar. jag tror framförallt, att både jag och henke mår bättre av att vara själv ettag. Som sagt, man ska aldrig säga aldrig.

Henke kommer alltid att ha en stor betydelse för mig, han kommer alltid att vara den bästa killkompisen för mig som jag kommer vända mig till när jag har det svårt (ja, det kommer han faktiskt), han kommer alltid att vara så himla älskad av mig.

Det jag vill säga till er, kära läsare , när man var så kär jag som jag, så finns det ingenting i världen som kan stoppa er från er livs kärlek. Det är det bästa som finns, kärlek. Så himla mäktigt, även om det känns som skit ibland. Du kan aldrig förlora något som du en gång haft. tack henke, för att jag fått dela den hära tiden med dig, du kommer alltid ha en stor plats inom mig, oavsett om det är om 50 år eller inte. jag älskar dig. 

Sista oktober 2008, är ett oförglömligt datum som jag alltid kommer att minnas.

Jag vill även tacka mina vänner, ni vet vilka ni är, för att ni har ställt upp och funnits för mig när det har varit jobbigt. Jag hoppas ni förstår hur mycket ni betyder för mig, jag älskar verkligen er. en gång älskat, alltid älskad - så är det .slut!

Kommentarer
Postat av: amandab

Ni var jättefina tillsammans du och Henke men ibland så funkar det inte helt enkelt. Hoppas att ni båda har det bra och att ni inte tappar kontakten som kompisar för jag tycker ni var så bra ihop och ni såg så lyckliga ut. Kram på er!

2011-06-19 @ 18:06:22
URL: http://amandabergmaan.blogg.se/
Postat av: jennifer

Precis, så är det. Jag tror inte att vi kommer tappa kontakten, han är och kommer alltid vara speciell för mig hur som helst, han är min bästa killkompis. Och tack så mycket för dom fina orden :) BAMSEKRAM!

2011-06-20 @ 13:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback