skönt att vara hemma igen

Otroligt skönt att vara på hemmaplan igen, nu har jag spenderat 4 dagar i råneå/boden. Ska bli skönt att få sova i sin egna säng och ännu skönare eftersom jag knappt sovit en blund inatt, det blev väldigt sent. Ska snart börja promenera in mot stan där jag ska träffa Angelica. Vi ska enbart ta det lugnt och snacka lite skit. Var meningen att jag skulle sova dära men eftersom hon är krasslig så vill jag sova hemma, jag vill inte bli sjuk nu! Nu ska jag sluta babbla och göra något vettigt ska hoppa i duschen för att sedan bege mig. Hejsansvejsan!

Kommentarer
Postat av: U know WHO!!!

åsså sov du hos mig ;P:P,pP.p,.pPP;P:PP:p

2011-06-22 @ 21:06:58
Postat av: Anonym

haha jaaaaaaaaaaaaa

2011-06-23 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback