b-o-m-b-n-e-d-s-l-a-g-!-!-!

Hallå.
Diggar musik på högst volym medans jag städar i mitt rum som förövrigt såg ut som ett bombnedslag. När jag är färdig ska jag tända doftljus och berömma mig själv med en film och mys! Ska även ta mig en dusch, raka mina ben och sedan slänga på en ansiktsmask och bara må!

Känns jävligt bra att vi inte har nån mera lektion. Imorgon har vi brännbollstunering med övriga klasser, sedan har vi "lov" fram tills på onsdag då vi ska hålla i vandringen som är för ettorna. Vi ska även åka till byske nästa onsdag och äta middag och umgås med klassen hemma hos världens bästa mentor. Sen får vi det efterlängtade och det allra sista sommarlovet.

Nä, nu ska jag fortsätta. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback