bränt fläsk

Godmorgon,
Ska alldeles strax hoppa i duschen för att göra mig klar inför skoldagen. Det luktar bränt fläsk sen gårdagen då det blev en sju minutare i stå solariumet. Det sägs ju att man inte ska duscha direkt efter solningen. Dagen börjar med nationella men det ska bli skönt att ha gjort bort det. Förra veckan gjorde jag bort muntliga så då slipper jag göra det nästa vecka. Förövrigt så blev jag jävligt nöjd med samhällsprovet som vi hade förra torsdan, inte många poäng som saknades för ett mvg, så ett vg fick jag och jag är skitnöjd. Men nu ska jag sluta babbla och hoppa i  duschen så det blir nånting vettigt gjort. Ni får ha en bra dag allesammans!



Bjuder på en riktigt gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback