citat angelica 'tydligen hemma'

 
Hemma nu efter att tyligen varit i råneå, tydligen boden, tydligen råneå igen, tydligen piteå och tydligen hemma. Så otroligt skönt att vara hemma iallafall. Borta bra, men hemma bäst. Så enkelt är det. Igår efter skolan så åkte jag och angelica till luleå och sedan vidare till råneå där min farmor bor. På kvällen blev det äventyr, vi åkte vidare till boden där vi var med några. Kvällen blev sen, tror vi var tillbaka i råneå kring halv 3 - 3 men roligt hade vi iallafall. Idag har vi inte alls gjort nånting förutom att vi slöat hela dagen. Vaknade kring 9 - 10, angelica sov så jag gick upp och åt, sedan la jag mig igen och vi vaknade kring 2. Tog bussen hem som gick 15:30. Vi hann även med ett besök på max, barnbox blev det för mig, hihi. Så om det är någon som vill ha ett memory som jag fick i leksak, så säg till. Tror jag lyckades ta någon bild under gårkvällen så dom lär dyka upp senare kanske. Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan göra mig klar, ikväll är det en myskväll som väntar. UNDERBART! Om det nu inte blir crusing som pågår i älvsbyn, men jag tror inte de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback