kass uppdatering

Kom hem för ca 1 timme sen och det första jag gör när jag kommer hem är att blogga. Eftersom igår gick det varken att kommentera eller göra ett inlägg här på blogg.se så jag ber om ursäkt för kass uppdatering. Annars då? Vädret är kanon. Hoppas verkligen det kom för att stanna. Alla säger så olika, vissa säger att det ska bli jättekallt imorgon och vissa säger att det ska vara bra väder hela veckan. Så jag hoppas på alternativ 2. Imorgon slutar vi tidigt så skulle passa perfekt om det blev en till varm dag så jag hinner få någon färg. Alternativet är ju solarium, kanske blir en sväng dit senare idag. Hur som helst, helgen har spenderats med väldigt fina personer. Fredagen bjöd på några varv runt sundsgatan med Jessica. Blev även en sväng till Angelica och även Henke var med där på ett hörn. Kvällen avslutades hemma hos mig med min fina. Lördagen spenderades med Melker(systers son) och Henke. Det blev en massa bus. Vi hyrde även film och köpte gott. Skippade crusingen eftersom Melker sov över hos oss. Gud vad jag älskar den killen, det är helt sjukt. Jag saknar honom direkt han har åkt hem. Som tur var så fick jag träffa honom en sväng idag också, under lunchen gick jag till badhusparken där dem var. Så ännu mer bus idag. Nä, nu ska jag ta tummen ur röven och ta kort på kläder/smycken som jag rensat ut. Kanske det är någon som är intresserad? Det kommer snart upp i bloggen så ni får hålla utkik.



Moster är helt galen i dig gullefjun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback